#1 2010-06-30 21:58:05

dark33b

Administrator

Zarejestrowany: 2010-06-28
Posty: 1502
Punktów :   

sura

Sura to wojownicy, którzy posiedli magiczne moce w momencie gdy zdecydowali się wyhodować Demoniczne Nasienie na swojej ręce. Dlatego właśnie są niepokonani w walce wręcz lub w niszczeniu wroga na odległość za pomocą magii.
Jako wynik poświęcenia tym zdolnościom, mają możliwość rozwijania swoich zaklęć ofensywnych oraz wspomagających.

http://republika.pl/blog_ed_4617543/6958760/tr/sura_xxx.jpg
http://th.interia.pl/30,b887f387e3345828/sura2.jpg

WP
I. Budowa pod pvp

Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to albo defensywny(obronny) dwa punkty w Zręczność
oraz jeden w Witalność bądź ofensywny(atakujący) dwa punkty w Siłę oraz jeden w Zręczność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- uzyskaj poziom mistrzostwa w Rozporoszeniu Magii,
- Uderzenie Palcem,
- Smoczy Wir,
- Czarowane Ostrze.
Opis: Uderzenie Palcem plus Smoczy Wir stanowią niezłe combo skilli. Rozporoszenie poza
dobrymi obrażeniami posiada reż szansę na rozproszenie magii, czyli wyłączenia skilli
przeciwnika. Wojownik Body bez Aury Miecza i Berserka traci połowę swojej siły, a wiadomo
że podczas walki nie włączy ich drugi raz.
II. Budowa pod pvm/exp(pierwsze rozwiązanie)
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- uzyskaj poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu,
- Smoczy Wir,
- Uderzenie Palcem,
- Rozproszenie Magii.
Opis: Odpalasz Czarowane Ostrze i rozwalasz spot potworów, seria: Smoczy Wir, Uderzenie
Palcem i dobijasz silniejsze potworki mieczem. W pojedynku z graczem sura zbudowany
według tej opcji nie ma szans.
III. Budowa pod pvm/exp(drugie rozwiązanie)
Na każdy poziom postaci przekazujemy jeden punkt w Inteligencje, jeden punkt w
Witalność oraz jeden w Siłę, przy osiągnięciu około 20 do 25 punktów siły przestajemy ją
rozwijać i dalej dodajemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w Witalność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- uzyskaj poziom mistrzostwa w Smoczym Wirze,
- Czarowane Ostrze,
- Uderzenie Palcem,
- Rozproszenie Magii.
Opis: Budowa ta nie różni się zbytnio od pierwszego rozwiązania. Na początku trochę łatwiej
gra się surą ale na poziomie 30 i wyższym zaczyna odstawać od pierwszego rozwiązania,
20 - 25 punków w siłę przestaje odgrywać rolę, a skille ma słabsze.
IV. Budowa pod pvm/exp(trzecie rozwiązanie)
Na każdy poziom postaci przekazujemy jeden punkt w Inteligencje oraz jeden punkt w
Witalność. Po osiągnięciu maksymalnej ilości punktów Inteligencji dalszy rozwój to trzy
punkty w Siłę na każdy poziom.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu,
- Smoczy Wir,
- Czarowana Zbroja / Strach,
- Uderzenie Palcem,
- Rozproszenie Magii.
Opis: Na wyższych poziomach postać może być bardzo silna do expienia. Posiada "zalety"
Wojowników Mentalnych i Body. Czarowane Ostrze zwiększa nieźle obrażenie oraz regeneruje
życie, a Czarowana Zbroja zwiększa obronę co w połączeniu daje dobry opancerzony czołg do
expienia.
V. Budowa pod pvm i pvp
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Siłę
oraz jeden punkt w Zręczność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu,
- Rozproszenie Magii
- Smoczy Wir,
- Uderzenie Palcem.
Opis: Budowa nie zachwyca w niczym ale powinna sobie radzić zarówno w pojedynku jak i w
expieniu.





BM



I. Budowa pod pvp
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność,
- osiągnij Mistrzostwo w Mrocznym Uderzeniu,
- Ognisty Duch,
- Mroczna Strefa,
- Mroczna Ochrona,
- Duchowy Cios,
- Ogniste Uderzenie.
Opis: jest to wersja hardocre, expienie w pojedynkę może być udręką ale w PT będzie
sprawował się nieźle.
II. Budowa pod pvm/exp
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Mroczną ochroną,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Ognistym Uderzeniu,
- Mroczna Strefa,
- Duchowy Cios,
- Mroczne Uderzenie,
- Ognisty Duch.
Opis: Budowa ta sprawdza się nie najgorzej również w pvp.
III. Budowa pod pvp i pvm
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Ognistym Uderzeniu,
- Mroczna Strefa,
- Mroczne Uderzenie,
- Ognisty Duch,
- Duchowy Cios,
- Mroczna Ochrona,
Opis: Budowa ta sprawdza się w pvp jak zarówno podczas expienia ale w niczym nie
będzie najlepszy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.vampirediaries-xaa.pun.pl www.paint-online.pun.pl www.shinobi-rpg.pun.pl www.opaltour.pun.pl www.wisla.pun.pl