Sura to wojownicy, którzy posiedli magiczne moce w momencie gdy zdecydowali się wyhodować Demoniczne Nasienie na swojej ręce. Dlatego właśnie są niepokonani w walce wręcz lub w niszczeniu wroga na odległość za pomocą magii.
Jako wynik poświęcenia tym zdolnościom, mają możliwość rozwijania swoich zaklęć ofensywnych oraz wspomagających.
WP
I. Budowa pod pvp
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to albo defensywny(obronny) dwa punkty w Zręczność
oraz jeden w Witalność bądź ofensywny(atakujący) dwa punkty w Siłę oraz jeden w Zręczność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- uzyskaj poziom mistrzostwa w Rozporoszeniu Magii,
- Uderzenie Palcem,
- Smoczy Wir,
- Czarowane Ostrze.
Opis: Uderzenie Palcem plus Smoczy Wir stanowią niezłe combo skilli. Rozporoszenie poza
dobrymi obrażeniami posiada reż szansę na rozproszenie magii, czyli wyłączenia skilli
przeciwnika. Wojownik Body bez Aury Miecza i Berserka traci połowę swojej siły, a wiadomo
że podczas walki nie włączy ich drugi raz.
II. Budowa pod pvm/exp(pierwsze rozwiązanie)
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- uzyskaj poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu,
- Smoczy Wir,
- Uderzenie Palcem,
- Rozproszenie Magii.
Opis: Odpalasz Czarowane Ostrze i rozwalasz spot potworów, seria: Smoczy Wir, Uderzenie
Palcem i dobijasz silniejsze potworki mieczem. W pojedynku z graczem sura zbudowany
według tej opcji nie ma szans.
III. Budowa pod pvm/exp(drugie rozwiązanie)
Na każdy poziom postaci przekazujemy jeden punkt w Inteligencje, jeden punkt w
Witalność oraz jeden w Siłę, przy osiągnięciu około 20 do 25 punktów siły przestajemy ją
rozwijać i dalej dodajemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w Witalność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- uzyskaj poziom mistrzostwa w Smoczym Wirze,
- Czarowane Ostrze,
- Uderzenie Palcem,
- Rozproszenie Magii.
Opis: Budowa ta nie różni się zbytnio od pierwszego rozwiązania. Na początku trochę łatwiej
gra się surą ale na poziomie 30 i wyższym zaczyna odstawać od pierwszego rozwiązania,
20 - 25 punków w siłę przestaje odgrywać rolę, a skille ma słabsze.
IV. Budowa pod pvm/exp(trzecie rozwiązanie)
Na każdy poziom postaci przekazujemy jeden punkt w Inteligencje oraz jeden punkt w
Witalność. Po osiągnięciu maksymalnej ilości punktów Inteligencji dalszy rozwój to trzy
punkty w Siłę na każdy poziom.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu,
- Smoczy Wir,
- Czarowana Zbroja / Strach,
- Uderzenie Palcem,
- Rozproszenie Magii.
Opis: Na wyższych poziomach postać może być bardzo silna do expienia. Posiada "zalety"
Wojowników Mentalnych i Body. Czarowane Ostrze zwiększa nieźle obrażenie oraz regeneruje
życie, a Czarowana Zbroja zwiększa obronę co w połączeniu daje dobry opancerzony czołg do
expienia.
V. Budowa pod pvm i pvp
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Siłę
oraz jeden punkt w Zręczność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu,
- Rozproszenie Magii
- Smoczy Wir,
- Uderzenie Palcem.
Opis: Budowa nie zachwyca w niczym ale powinna sobie radzić zarówno w pojedynku jak i w
expieniu.
BM
I. Budowa pod pvp
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność,
- osiągnij Mistrzostwo w Mrocznym Uderzeniu,
- Ognisty Duch,
- Mroczna Strefa,
- Mroczna Ochrona,
- Duchowy Cios,
- Ogniste Uderzenie.
Opis: jest to wersja hardocre, expienie w pojedynkę może być udręką ale w PT będzie
sprawował się nieźle.
II. Budowa pod pvm/exp
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Mroczną ochroną,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Ognistym Uderzeniu,
- Mroczna Strefa,
- Duchowy Cios,
- Mroczne Uderzenie,
- Ognisty Duch.
Opis: Budowa ta sprawdza się nie najgorzej również w pvp.
III. Budowa pod pvp i pvm
Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w
Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność
oraz jeden punkt w Witalność.
Umiejętności:
- rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność,
- osiągnij poziom mistrzostwa w Ognistym Uderzeniu,
- Mroczna Strefa,
- Mroczne Uderzenie,
- Ognisty Duch,
- Duchowy Cios,
- Mroczna Ochrona,
Opis: Budowa ta sprawdza się w pvp jak zarówno podczas expienia ale w niczym nie
będzie najlepszy.
Offline